Regulamin

 

Informacje ogólne
1.Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży w sklepie internetowym Erotic Centrum
2.Sprzedaż w Sklepie prowadzona jest przez firmę Emiz z siedzibą w Olsztynie (pl.Jedności Słowiańskiej, 10-039 Olsztyn NIP 7391097928, REGON 510736338), zwaną dalej "Sprzedawcą".
3.Sprzedawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą  
4.Zakupów w sklepie internetowym Erotic Centrum mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie, zwane dalej "Kupującym".
5.Złożenie zamówienia przez Kupującego jest jednoznaczne z oświadczeniem, że zapoznał się z Regulaminem sklepu internetowego Erotic Centrum i że zobowiązuje się go przestrzegać.
6.Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu Sklepu w każdym czasie.
Ochrona danych osobowych
1.Firma Emiz., zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych", zobowiązuje się do ochrony danych osobowych udostępnionych przez Kupujących w Sklepie. Kupujący posiada prawo do wglądu w swoje dane, prawo do ich poprawiania oraz prawo żądania zaprzestania ich wykorzystywania.
2.Firma Emiz będzie przetwarzał dane osobowe Kupujących w Sklepie wyłącznie w celu realizacji zamówienia Kupującego oraz w celach statystycznych i marketingowych, bez ich udostępniania osobom trzecim.

Sprzedaż
1.Wszystkie ceny podane w opisie produktu prezentowanego na stronach sklepu są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 
2.Cena podana w opisie produktu prezentowanego w Sklepie stanowi ofertę handlową i Sprzedawca nie może jej zmienić podczas realizacji zamówienia na niekorzyść Kupującego.
3.Do wartości zamówionych przez Kupującego produktów, Sprzedawca dolicza koszty transportu.
4.Złożenie zamówienia przez Kupującego jest rozumiane jako:
·   wybranie z oferty prezentowanej w Sklepie jednego lub więcej produktów,
·   prawidłowe wypełnienie formularza przez Kupującego i zlecenie realizacji zamówienia,
·   potwierdzenie złożonego zamówienia
·   Sklep wysyła automatycznie list e-mail, w którym zawarte są szczegóły zamówienia, na podany w formularzu adres e-mail Kupującego.
5.Realizacja zamówienia następuje bezzwłocznie po zaksięgowaniu środków na koncie Sprzedawcy
6.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wątpliwych lub zawierających niekompletne dane.

Realizacja zamówienia i formy płatności
1.Sprzedawca oferuje dostawę towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej. Wysyłka w ciągu 3-5 dni roboczych.
2.Ceny dostaw na terenie Polski:
·   15,00 zł - dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej (PRIORYTET) przy płatności PayU lub przy wpłacie na konto bankowe  
·   0,00 zł- dostawa za pośrednictwem Poczty Polskiej (PRIORYTET) przy zamówieniu powyżej 200 zł i przy płatności PayU lub przy wpłacie na konto bankowe
3.W przypadku, gdy przesyłka z zamówionymi towarami nie zostanie odebrana przez Kupującego, Sprzedawca może ponownie wysłać przesyłkę dodatkowo doliczając koszty nie odebranej przesyłki.
  
            Należność za zamówione towary Kupujący powinien uregulować w formie          
            przelewu - dokonując wpłaty na konto podane w potwierdzeniu e-mail
 

Reklamacja towaru
 
 
1.W przypadku reklamacji zakupionego towaru, Kupujący winien przesłać na własny koszt otrzymane produkty, na adres Sprzedawcy z podaniem numeru konta bankowego oraz opisu reklamacji. Reklamacje dotyczą uzasadnionych wad towaru lecz nie wynikających z niewłaściwego użytkowania towaru. Reklamacje bez załączonego opisu nie będą rozpatrywane.
2.Towary przeznaczone do bezpośredniego kontaktu z ciałem człowieka, z uwagi na ogólne przepisy dotyczące higieny ustalane przez Sanepid, nie podlegają zwrotowi ani wymianie
3.Jednocześnie Sprzedawca oświadcza, że zwrot reklamacyjny nie obejmuje kosztów dostawy towaru. Sprzedawca nie odbiera przesyłek „za pobraniem”.
4.Sprzedawca, po uznaniu reklamacji, zobowiązuje się do wymiany wadliwego produktu na produkt wolny od wad 
i przesłanie go na adres Kupującego na własny koszt w terminie 14 dni roboczych.
5.Respektujemy Twoje prawo do zwrotu produktu zakupionego za pośrednictwem internetu, w terminie 14 dni (od otrzymania towaru), bez podania przyczyny zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 roku. Zastrzegamy sobie jednakże, że reklamowany produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, być kompletny (wszystkie elementy, łącznie z instrukcją) oraz nie może nosić śladów użytkowania.


W celu odstąpienia od umowy, poinformuj nas o tym w formie pisemnej (może być mail). Następnie musisz odesłać nam, na swój koszt, zamówione produkty. Po otrzymaniu towaru zwrócimy Ci pieniądze.

 
 
Pakowanie towaru:
Zamówiony towar dostarczamy w opakowaniu nie sugerującym zawartości przesyłki oraz charakteru naszego sklepu. Na etykietach adresowych jest wyłącznie nazwa firmy oraz fizyczny jej adres: Emiz, Olsztyn 10-039 pl. ... (bez adresu sklepu internetowego). Towar jest zapakowany w sposób fachowy uniemożliwiający podejrzenia oraz uszkodzenia przesyłki.

 

Brak produktu w magazynie. Przepraszamy

« wróć